جریان فتنه، ستون نظام اسلامی یعنی ولایت فقیه را نشانه گرفته است
 
بصیرت و جنگ نرم
بــــصــــیــــرتــــ و جــــنــــگــــ نــــرمــــ
 
 
 

رییس شورای اسلامی شهر رشت گفت: جریان فتنه تضعیف ستون نظام اسلامی یعنی ولایت فقیه را هدف گرفته است و برای اهل بصیرت از همان ابتدا مشخص بود که جریان اعتراض به انتخابات بهانه‏ای بیش نیست.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) - منطقه خزر محمدرضا قاسمي با بیان این مطلب تصریح کرد: دشمن به خوبی می‏ داند که حمله به جایگاه ولایت فقیه و وارد آوردن خدشه به اصل نظام مؤثرترین راه برای تضعیف حکومت اسلامی است به همین دلیل نوک پیکان این تهاجم به سمت مهمترین و اساسی ترین رکن نظام نشانه رفته است.

محمدرضا قاسمی خاطرنشان کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون،دشمنان قسم خورده‏ی انقلاب سعی کردند به طرق مختلف همچون جنگ 8 ساله، ترور شخصیت های بلندپایه‏‏ی نظام، تحریم های مختلف، تهاجم فرهنگی، جنگ نرم و ......با وارد آوردن ضربه ‏های کاری این نظام را که سد راه تاخت و تازهای منفعت طلبانه ‏ی آنان است از پای درآورند اما ملت ایران با قرار گرفتن در زیر بیرق ولایت فقیه ثابت کرد که پشتیبان این اصل اساسی اسلامی است تا هیچ گزندی به انقلاب نرسد.

وی اظهار داشت: شکوه راهپیمایی عظیم مردم در 22 بهمن سالجاری با وجود گذشت سی و اندی سال از انقلاب 57 آنچنان دشمنان را بر آشفت که تمام تلاش خود را بکار گرفتند تا جریان بی‏ رمق سبز را جانی دوباره بخشند، اما حضور تعدادی اندک در خیابان‏ها ثابت کرد ذره ‏ای از دلبستگی آحاد مردم به نظام و انقلاب کم نشده است.

قاسمی ضمن محکوم کردن حرکت غیرقانونی 25 بهمن اظهار داشت: به سران فتنه به اندازه ‏ی کافی فرصت داده شد، اکنون زمان آن فرا رسیده که نظام ضمن برخورد جدی با این افراد از ادامه‏ ی جریان و حواشی ناشی از آن جلوگیری کند.

وی افزود: دستگیری و محاکمه‏ ی سران فتنه خواست ملت بزرگ ایران است.خون پاک هموطنان بیگناه ما که به دست مزدوران، منافقین و عاملان جریان براندازی نظام اسلامی به زمین می ریزد گواه این واقعیت است که جریان فتنه در راه تحقق اهداف شوم خود به هیچ کس رحم نمی کند.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



درباره وبلاگ

سلام و درود بر شما بازدی کننده گرامی عزیزان این وبلاگ چندین آدرس دارد که به آدرس اصلی یعنیbasirat-softear.loxblog.comمنتهی میشود. شما میتوانید با عضویت در سایت مارو کمک کنید!2 دقیقه وقت نمیگیره. امیدوارم که مارو از نظراتتون بی بهره نسازید. ممنون یاعلی مدد
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بصیرت و جنگ نرم و آدرس basirat-softwar.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 28
بازدید ماه : 1848
بازدید کل : 217881
تعداد مطالب : 103
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1